Nog 16 dagen en dan ....... Hong Kong - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu Nog 16 dagen en dan ....... Hong Kong - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu

Nog 16 dagen en dan ....... Hong Kong

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

10 Augustus 2007 | Hong Kong, Kowloon

Hey everybody,

Zoals jullie weten vertrek ik 26 augustus voor 5 maanden naar Hong Kong, waar ik zal gaan studeren aan de Hong Kong PolyTechnic University. Ik zal hier Hotel & Tourism Management gaan studeren.

Met deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in Hong Kong. Ook zal ik er natuurlijk foto's op plaatsen zodat jullie ook een beetje een idee hebben hoe ik daar leef.

Natuurlijk hoop ik ook dat jullie af en toe eens een berichtje plaatsen zodat ik weet hoe het gaat met iedereen in Nederland.

怀着爱,Kristel

  • 10 Augustus 2007 - 09:22

    Pippi:

    hey meis we gaan cker je site checken en reactie's plaatsen
    hier alvast de eerste...
    hoop dat je het allemaal leuk gaat vinden daar en niet met een hongkonger ;)thuis komen hè.

    ciao ciao we gaan u misse

    koes koes

  • 10 Augustus 2007 - 10:36

    Leonie:

    Oeehh!
    Het gaat echt snel he! Niet vergeten je t&a shirt mee te nemen ;)

    kus

  • 10 Augustus 2007 - 10:57

    Annika:

    hey hey, ik wou je vanaaf al gaan vragen of oe ook een site bij gaat houden.
    maar ik zie ut al.
    vet leuk man!
    alvast veel plezier daaro, mja ik zie je nog op de next best party :p ghe ghe

  • 10 Augustus 2007 - 13:15

    Sta:

    heeej stel!!!

    aaaah ik ga je wel missen hoor!!! maarrrr je maakt het wel een beetje goed door nog een vette party te geven ;)

    en je site staat al bij mijn favorieten! kan ik goed op de hoogte blijven!

    tot morgen chickie!

    en nu wens ik je ook al vast veel plezier in hong kong! (staat wel leuk op deze site als ik dat even doe he ;) )

    dikke smok

  • 10 Augustus 2007 - 13:51

    Hans En Willeke:

    Hallo Kristel

    Wij vroegen ons al af wanneer je zou vertrekken.26 augustus dus,wij wensen je heel veel plezier en we hopen dat je het er heel erg naar je zin zult hebben. Wat leuk dat je een site bij houd,we zullen er geregeld op kijken.En natuurlijk zullen we jou ook berichtjes sturen Misschien zien we je van te voren nog wel,zoniet dan al vast een hele goeie reis en de groetjes doei doei

  • 10 Augustus 2007 - 14:16

    Linet:

    heeeey kristel!!
    alvast heeeeeel veel plezier, succes en wat je nog meer kan wensen;) hoop dat je daar een super tijd gaat hebben!
    ik zal je site in de gaten houden!
    liefs, linet

  • 10 Augustus 2007 - 17:37

    Debby:

    Hola Clear! Jeetje over 16 daagjes al!! Spannend hoor, je gaat het vast helemaal geweldig hebbend daar. Leuk als je ons op de hoogte houdt van al je avonturen ;-) Wie weet neem je nog een leuke spleetoog mee terug hihi! Mocht ik je niet meer zien voor die tijd, wens ik je een superleuke tijd toe, wordt echt een topervaring! x Deb

  • 10 Augustus 2007 - 18:50

    Marianne F.:

    Ni hao ma, Kristel
    Spannend. Ik wens je een ongelooflijk mooie tijd toe in Hong Kong. Geniet ervan.
    Dan zien we elkaar weer over 5 maanden.
    Ik zal je missen bij T&A...
    Zai jian en liefs van Marianne






  • 11 Augustus 2007 - 13:36

    Evelien:

    Dag Schat, ik ben benieuwd wat je daar allemaal meemaakt!!
    Ik hoor het allemaal wel maar voordat je vertrekt wil ik je nog wel een x in Groningen zien!
    We moeten nog een paar doen he!!!

    Groetjes xxx Evelien.

  • 13 Augustus 2007 - 16:56

    Jelmer Brouwer:

    Hey Kristel;)..

    Natuurlijk zal ik zo nu en dan even op je site kijken;).. en ook een berichtje plaatsen uiteraard.. bij deze mijn eerste.. Heel erg veel succes en plezier in Hong Kong. We (ik) zullen (zal) je missen;)...

    doei doei(K)(K)

    Jelmer

  • 13 Augustus 2007 - 19:45

    Anneke:

    heey chicken!

    Ik ga zekerss al je belevenissen lezen hier op de site, het komt nu echt dichtbij he. ga je zeker missen!! veel plezier en veel succes,

    xx

  • 13 Augustus 2007 - 20:26

    Renate:

    He wijvie wat gaat het snel he maarik ga je nog zien toch?? Geef je nog een afscheidsfeestje?? dikke kus fatima

  • 13 Augustus 2007 - 22:52

    Jeroen:

    He hoi
    Wat ben ik jaloers op jouw. Echt super dat je die kant op gaat heel veel succes en plezier. groetjes jeroen

  • 17 Augustus 2007 - 18:26

    M@rriet:

    Hey meissie

    Ga zekers ff je site checken want wil op de hoogte blijven natuurlijk van al je avonturen!!!

    Geniet ervan!!!!

    Je hoort van me;)

    kus

  • 18 Augustus 2007 - 12:55

    Ilona:

    Hee Kris!

    Oeh wordt nu wel spannend he! Komt gauw dichtbij! Heel veel plezier, ga zeker je site lezen en ga je missen op school!!

    Zie je over 5 maandjes, gaan we 'ons' huis es ff lekker gezellig inwijden met z'n tweeen!!

    Kuss

  • 22 Augustus 2007 - 16:42

    Marian:

    Heee Kristel!!

    Nog een paar daagjes en dan is het zo ver!! Ik wens je alvast super veel plezier daar! En zal je zeker volgen via je site :)

    Liefs,
    Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Kowloon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 December 2007

Happy New Year

24 December 2007

Hyves

24 December 2007

Warme Kerst;)

24 December 2007

Warme Kerst;)

17 December 2007

Finals, Finals & nog eens Finals
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 8860

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 27 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: