Finals, Finals & nog eens Finals - Reisverslag uit Hung Hom, Hong Kong van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu Finals, Finals & nog eens Finals - Reisverslag uit Hung Hom, Hong Kong van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu

Finals, Finals & nog eens Finals

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

17 December 2007 | Hong Kong, Hung Hom

Ni hao...

Ja hoor... het is dan zover.... EXAMS:(.
Ik heb volgens mij nog nooit zo veel gestudeerd;).

En toen was het donderdag 13 december en had ik mijn eerste final hier :( Exhibition management, erg leuk onderwerp, alleen snap er alleen niet zoveel van;).
Volgens mij ging de toets wel ok, tenmiste, dat hoop ik. Ben het weekend nier op stap geweest:( moest namelijk hard studeren voor mijn toets, want ik had namelijk een toets.... afgelopen ZATERDAG.
Uhhhhh, diegene die heeft verzonnen dat je hier in Hong Kong wel toetsen kan doen op zaterdag.... uh jaa.. wat kan ik daar nou op zeggen:). Een final op ZATERDAG, en ook nog wel om 09.30. Hoe vroeg;).
De toets ging op zich wel goed, het onderwerp China Hotel & Tourism was tenmiste erg interessant.

Vandaag weer een toets, ging ook wel goed. Heb ook cijfers terug gekregen van 1 van mijn courses... Consumer behavior, op mijn individual assignment had ik van de 10% die ik kon halen...... ook gewoon echt ff 10% gehaald. Ik zeg ...... Stuudje;) haha, maar ben er tenmiste wel helemaal happy mee.

Komende donderdag komen mijn ouders, en heb dan komende zaterdag ook nog een toets, das wel balen:(.

Volgende week ga ik met mn ouders naar Beijing.

See ya'll in 2008:)

Fijne kerstdagen alvast...
Wij vieren hier kerst alsof het zomer is... het is namelijk nog steeds rond de 20 graden.

Liefs
Kristel

  • 17 December 2007 - 14:18

    M@rriet:

    Hey meis,

    druk aan de studie dus:s
    Leuk dat je ouders komen!
    Bij deze wens ik je fijne kerstdagen toe en tot in 2008 dan maar;)

    Have fun!
    en heel veel succes met je toets!

    Liefs Marriet

  • 17 December 2007 - 18:06

    Renate:

    He meisie nog even studeren en dan lekker met je ouders aan de fladder. Een hele fijne kerst en tot 2008.Dikke kus Renate

  • 17 December 2007 - 18:43

    Marianne:

    Hey lief meissie,.
    Heel veel succes en sterkte met leren!!
    Echt mooi dat het nog lkkr weer is!! en veel plezier met je ouders!! en fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar alvast!!
    liefs en dikke kus mij

  • 18 December 2007 - 10:21

    Marjanne:

    Hee kris

    Heel veel plezier met je ouders in hong kong en waar je ook met hun heen gaat haha.
    Ze waren hier vorige week nog even.
    Nou toedeloe en tot in januari.

    Dikke kuzz Mij

  • 18 December 2007 - 17:37

    Hendrik Annemiek:

    hoi kristel

    de laatste lootjes wegen het zwaarst zoals als ze zeggen dus nog even en dan is het weer geklaard alles komt wel goed denken wij. Net telefoon gehad van je ouders over hoe laat hendrik ze morgen weg moet brengen naar Hoogeveen. Dus de tranen (volgens je vader) zullen wel rijkelijk vloeien maar dat geeft niet hoor.
    Nou de groetjes en een prettige kerst en heen heel goed en gezond 2008


  • 18 December 2007 - 18:04

    Marianne F:

    ni hao vrouw,
    nog ff goed je best doen en dan kan je feest vieren met je pap en mam. leuk joh dat die ook nog ff komen.
    voor jou ook hele fijne dagen en geniet van de zon. als je hier weer bent mis je het gauw genoeg.see joe in het neije jaar.
    veel liefs van marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hung Hom

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 December 2007

Happy New Year

24 December 2007

Hyves

24 December 2007

Warme Kerst;)

24 December 2007

Warme Kerst;)

17 December 2007

Finals, Finals & nog eens Finals
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 8797

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 27 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: