Ennn.... Het is alweer december... times flies - Reisverslag uit Hung Hom, Hong Kong van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu Ennn.... Het is alweer december... times flies - Reisverslag uit Hung Hom, Hong Kong van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu

Ennn.... Het is alweer december... times flies

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

08 December 2007 | Hong Kong, Hung Hom

Hey allemaal....

Jeetje, het is al December... wat gaat de tijd snel, vooral als je het zo leuk hebt.

Harma is al weer een tijdje thuis... jee, wat hebben we het leuk gehad. Zo zijn we nog een dag naar Hong Kong disney geweest... uh... ik had me er erg veel van voorgesteld, maar het is nogal klein. Maar... dat wil niet zeggen dat we geen lol hebben gehad:) jammer genoeg waren er geen boomstammen waar we in konden;).

Ook zijn we nog een dag naar Lantau Island gegaan, Harma moest natuurlijk wel de Buddha zien. Ook zijn we naar de Po Lin MOnestry geweest, een tripje waard.

Ik moest natuurlijk ook nog wel even een paar dagen naar school, dus heeft harma zich vermaakt in Hong Kong. Ook hebben we natuurlijk nog Dim Sum gegeten:).

Donderdag, 29 november is Harma weer naar huis gegaan. Ze vloog snachts dus ik heb haar tegen de avond naar het vliegveld gebracht.
Ik had savonds nog een bday party. soraya, een vriendinnetje van me was jarig.

Vrijdag 30 november hebben we de verjaardag van Soraya gevierd. Eerst zijn we uit eten geweest en daar zijn we naar club in Hong Kong gegaan, erg leuk. We waren met een groep van 10 mensen.

Afgelopen maandag hadden petra en ik een presentatie van Urban Tourism, deze presentatie deden we met zn 5en. Met nog 3 Chinese meiden. Het verslag was niet op en top omdat petra en ik anders dachten over bepaalde dingen dan die andere 3 meiden, dus peet en ik waren een beetje zenuwachtig voor de presentatie. Toen de presentatie er op zat ( en wij dachten dat die presentatie niet goed was, geen relevante info en dergelijke) zei de leraar, tot onze grote verbazing..... Jee, wat was jullie presentatie goed, echt heel goed gdaan meiden. Dit was echt de beste presentatie tot zo ver ( en ja, we waren de 1 na laatste groep, haha). Ik keek peet aan en peet keek mij aan, we dachten echt..... wat heeft die man gedronken;)??jeetje, we kunnen er nu nog gewoon om lachen.

Afgelopen woensdag was het bij jullie dan wel Sinterklaas, bij ons niet. Ik had hier een Farewell party. In Lang Kwai Fong. Echt heel gezellig. we hadden de party al zo vroeg omdat de exams 11 december beginnen en veel studenten eigenlijk helemaal geen exams hebben ( ik wel ofcourse:().
Het was een erg gezellige avond, beetje jammer dat ik de volgende een toets had van Chinese History en een presentatie van Exhibition management had. Daarom werd het voor mij niet zo laat.

De presentatie van Exhibition Management ging goed... tot onze grote verbazing. Petra en ik moesten dit namelijk presenteren, enn... we hebben allebei niet heel veel idee van Exhibition Management. Maar van de 5 punten die we konden krijgen, kregen we 3.9 punten, echt... mn dag kon niet meer stuk:).

Komende donderdag beginen mijn exams, heb er 4. En volgende week donderdag komen mijn ouders, en gaan we na de kerstdagen voor 3 dagen naar Beijing.

Jullie kunnen al mijn foto's zien op mijn hyves, hier staan ook mijn blogs op.

Ohh ja..
Ik kom niet 17 januari maar 4 januari naar huis.
Tot over 4 weken

Liefs
kristel

  • 08 December 2007 - 11:45

    Tes:

    Woehoeeeeeeeeee nog even en je bent weer terug :D !!! Geniet er nog ff lekker van enne super veel succes met je toetsen! De turkse tosti wacht op u! en ik natuurlijk ook ;) Tot snel! Tuut

  • 08 December 2007 - 15:44

    Jo:

    JOEHOE!
    Ik tel de dagen al af! looking forward to seeing you!
    xx JO

  • 08 December 2007 - 16:51

    Famkaspers:

    we lezen weldat je het geweldig naar de zin hebt daar en nog bedanktvoor jekaartje.je vader telt de dagen af dat hij vertrekt naar jou toe hoor.nog veelplezier in de komende weken en tot gauw in 2008

  • 08 December 2007 - 17:00

    Marjanne :

    Hee kris
    See you soooon
    Super veel succes met je toetsen maar dat komt vast wel goed.

    xxx Marjanne

  • 09 December 2007 - 14:22

    Debbels:

    Klinkt top allemaal! Geniet er nog ff lekker van en tot gauw! x Deb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hung Hom

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 December 2007

Happy New Year

24 December 2007

Hyves

24 December 2007

Warme Kerst;)

24 December 2007

Warme Kerst;)

17 December 2007

Finals, Finals & nog eens Finals
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 8858

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 27 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: