Ff iets vergeten - Reisverslag uit Hung Hom, Hong Kong van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu Ff iets vergeten - Reisverslag uit Hung Hom, Hong Kong van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu

Ff iets vergeten

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

01 Oktober 2007 | Hong Kong, Hung Hom

Hi,

De site van facebook kunnen jullie niet openen omdat jullie een wachtwoord moeten hebben hoorde ik net.

Je kan ook gewoon naar www.facebook.com gaan, en dan kristel meendering zoeken, ik weet alleen niet zo goed gof je je dan moet aanmelden... maar als dat moet... gewoon doen, want daar staan nog meer leuke foto's op.

Dikke kus

  • 15 Oktober 2007 - 16:22

    Noor:

    Heee clear,
    Wat een gave verhalen men! Ik word er echt jaloers op! Wil ook graag lekker weg uit het koude Nederland en op avontuur gaan maar helaas..
    De foto's zien er ook echt super tof uit! Nou ik ben alweer benieuwd naar je volgende verhaal!

    Heel veel plezier nog!
    Liefs Noor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hung Hom

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 December 2007

Happy New Year

24 December 2007

Hyves

24 December 2007

Warme Kerst;)

24 December 2007

Warme Kerst;)

17 December 2007

Finals, Finals & nog eens Finals
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 8859

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 27 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: