Hong Kong.... An Amazing City - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu Hong Kong.... An Amazing City - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu

Hong Kong.... An Amazing City

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

01 September 2007 | Hong Kong, Kowloon

Ik wou jullie nog even mijn adres geven:

Polyu Student Hall of Residence
T.a.v Kristel Meendering room 486
1 Hung Lai Road
Hung Hom, Kowloon
Hong Kong

Alles is van harte welkom

Meer verhalen volgen later, en waarschijnlijk komen mn foto's ergens anders op te staan want kan ze via deze site niet downloaden

Ciao

Kristel

  • 01 September 2007 - 15:00

    Evelien:

    Hey meissie,

    Jammer van de vertraging op de heenreis maar als ik je verhaal zo las heb je het al aardig naar je zin daar..??

    Hoe is het met jouw?
    Hoe bevalt de school?
    Heb je al veel leuke mensen ontmoet?

    De studie startweek is alweer afgelopen, het was leuk en gezellig maar ook erg vermoeiend.

    Morgen (zondag) heb ik mijn eerste werkdag bij het Martini Hotel ik ben erg benieuwd en vanaf maandag naar School.
    Heb wel een lekker rooster ben eerst iedere dinsdag en vrijdag vrij.
    Moet maandag beginnen met een hoorcollege in ben benieuwd!!

    Zo dit is eerst wel weer genoeg denk ik.

    Groetjes xxx Evelien.
    P.S. De collage hangt nog niet op zijn plaats.

  • 06 September 2007 - 13:45

    Es:

    Hey Ho Lan Moei (Hollands meisje),

    Leuk leuk leuk alles zeg, ik wilde dat ik bij je was. Al dat lekkere eten... weet niet of jij t ook lekker vind ha ha ha... maar er is nog heel veel voor je te ontdekken...

    Tsoi kien (tot ziens)

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Kowloon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 December 2007

Happy New Year

24 December 2007

Hyves

24 December 2007

Warme Kerst;)

24 December 2007

Warme Kerst;)

17 December 2007

Finals, Finals & nog eens Finals
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 8860

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 27 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: