Na 1 week..... is Hong Kong nog steeds mega;) - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu Na 1 week..... is Hong Kong nog steeds mega;) - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu

Na 1 week..... is Hong Kong nog steeds mega;)

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

04 September 2007 | Hong Kong, Kowloon

Ni Hoa Ma

Hier ff een berichtje ut The big city of Hong Kong.
Afgelopen weekend ben ik samen met Judith, een vriendin, en een paar andere Nederlandse jongens naar Macau geweest, om daar op stap te gaan.

Zaterdag avond zijn we met de ferry naar Macau gegaan. Eenmaal aangekomen in Macau gingen we met de taxi naar een club toe, Diddy;) Beetje vage naam, maar het was er onwijs gezellg.
De entree was 100 HK Dollar, dit is iets van 10 euries, en je kreeg ook nog 2 consumpties. De muziek hier was erg leuk, er trad een super leuke band op.
Tegen een uurtje of 3 waren judith en ik moe en zijn we met de taxi naar de ferry terminal gegaan.... en ja hoor.... daar aangekomen.... zaten alle ferries naar Hong Kong Island vol, wij waren ofcourse net zo moe, en wouden gewoon naar de student hall toe. De mevrouw achter de balie zei, om half 8 gaat de eerste, en we waren er om half 4, en hadden dus echt geen zin om zooo lang te wachten.

Gelukkig stonden er van die mannetjes kaartjes voor de ferry te verkopen ( natuurlijk vroeg ie veel te veel, maar goed, wij wouden terug)en dus hebben we maar voor iets meer, een kaart bij die man gekocht. Het was een erg leuk avontuur en lag om half 6 uitgeput in bed:)

Zondag ben ik met judith en mijn roommate naar Hong Kon Island gegaan om te shoppu, dat was ook erg de moeite waard. Maanag begon school.
Mijn dag begon met een lecture van Consumer behaviour in Travel and Tourism, erg interressant. Verder op die dag had ik geen les.

Het leuke aan Polyu, onze University, is dat je deze week gaat kijken welke vakken je echt wilt gaan volgen, en dat je vrijdag dan een formulier invult met je exacte lessen.
Vandaag ben ik dus ook naar verschillende lessen gegaan. 1 was events management, en dit vak was niet echt interressant. Het andere vak.. Exhibition management, was erg leuk, je kan zelfs op fieldtrip gaan naar Korea, en dat lijkt me natuurlijk erg nice:D

Vanavond heb ik een afspraak met mn host family, die gaat mij heel Hong Kong enzo laten zien, en wat meer vertellen over de cultuur.

Bedankt voor jullie leuke berichtjes.... vooral mee door gaan.

Liefs

Kristel

  • 04 September 2007 - 09:06

    Elze:

    heey Kristel!

    Wat een avonturen allemaal! echt super vet joh! geniet ervan en hou me op de hoogte! ;-)

    Ciao Elz!
    p.s. lees je de chinese krant al!?;-)

  • 04 September 2007 - 09:18

    Lisanne:

    Heee Clear!

    Wat een gave verhalen allemaal zeg! En je bent er pas een weekje! Je gaat er vast nog een super tijd hebben!

    Liefs Lisanne

  • 04 September 2007 - 19:57

    Annelies:

    Heey Kristel!
    Zo te lezen vermaak je je best in Hong Kong! Veel plezier daar, en hou ons op de hoogte:)
    xxx annelies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Kowloon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 December 2007

Happy New Year

24 December 2007

Hyves

24 December 2007

Warme Kerst;)

24 December 2007

Warme Kerst;)

17 December 2007

Finals, Finals & nog eens Finals
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 8860

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 27 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: