Mijn foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu Mijn foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kristel Meendering - WaarBenJij.nu

Mijn foto's

Door: Kristel

Blijf op de hoogte en volg Kristel

04 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Ik kan mijn foto's niet uploaden ofzo, geen idee wat er mee aan de hand is.

Daarom zet ik mijn foto's en video's nu op mijn hyves. Which is...

http://dutchchick21.hyves.nl/fotos/

  • 04 September 2007 - 20:51

    Harma:

    Ik heb je foto's gezien, superleuk!! Als het goed is doet mijn microfoon het ook nu, dus dan kunnen we binnenkort even praten!

    Groetjes Harma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 December 2007

Happy New Year

24 December 2007

Hyves

24 December 2007

Warme Kerst;)

24 December 2007

Warme Kerst;)

17 December 2007

Finals, Finals & nog eens Finals
Kristel

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 8861

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2007 - 27 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: